Ledig helg

 
För en treskiftesarbetandesjukskötare är den lediga helgen något sällsynt och efterlängtat. Denna helg var det min tur att kasta upp fötterna på soffbordet och knäppa en kall i fredags för att fira min lediga helg. Men jag tycker det börjar bli lite som med jul, midsommar, nyår och alla andra efterlängtade helger: överskattat. Kanske är det så att man samtidigt som man konstaterar att man är ledig också konstaterar att nu borde jag sova två dagar i sträck, aldrig har jag varit så trött och omotiverad att göra något som när jag är ledig.
 
Nåja, det blev väl ett och annat glas igår ändå. Och ett besök till Grånne där det faktist var kul att vara. Bra att någon ordnar något nytt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback