25.3.2013

 
Jag borde hitta på bättre rubriker än dagens datum. Detta blir nu en liten summering av vad som hänt de sista dagarna. Och det var ju egentligen inte så mycket.
 
Firade ändå lite Pampas i lördag på Leipis med en massa annat folk och 1G3B. Jisses vilken kväll! Jag kan inte förstå att folk är sådär tokiga i det där bandet. Jag menar, vi närpesbor är ju en sak men att ALLA, precis ALLA blev sådär på g. Vilken show, kändes ett tag som någon stor konsert med typ Mötley Crue eller någonting. Det var en bra kväll och det behövdes verkligen, fick känna mig ung igen ett tag. (HAHA)
 
Men nu är vi tillbaka i vardagen och även om jag gillar min vardag så skall det bli skönt att slippa några tyngder på mina axlar. Eller en, lärdomsprovet. Nu blir det några dagar med intensivt arbete, lärdomsprovsskrivande och några möten. Sen skall jag förhoppningsvis ta en ledig påsk. Förhoppningsvis.
 
Veckans första möte blir med "Ungdomsrådet" och andra intresserade på café Albert. Skall bli spännande.
 
Jag hittade en sked i min jacka imorse, undrar varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback