År 2013

 
Nytt år, nya möjligheter! Det känns faktist så denna gång, som om detta blir mitt år, som om något stort och nytt är på gång. Och det är det ju också; Imorgon inleder jag skifte 1/2 och när de arbetsturorna är gjorda är jag inte längre anställd i min hemstad utan jag påbörjar min nya karriär på VCS. Dessutom inleds mandatperioden och mina politiska åtaganden på allvar.
 
Jag tänkte faktist inte skriva något om de gångna året, även om det finns en del intressant att säga utan istället skall jag sammanfatta mina mål för det kommande året: (En del seriösa och en del "mindre")
 
-Börja nya jobbet och göra mitt bästa! Lära mig finska.
-Skriva lärdomsprovet och få min examen, till sommaren,
-Sköta mina politiska åtaganden (mera om dessa i ett senare inlägg).
-Börja gymma igen.
-Skriva den här bloggen regelbundet.
-Måla en ny bil.
-Åka på en resa.
 
Det får räcka så här långt, nu slakta spargrisen och gå till affären. Ser väldigt mycket extremt framemot att inte längre vara en fattig studerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback